Antîga Farmacîa de Sant'Ànna

speçiàia de Zêna

L'Antîga Farmacîa de Sant'Ànna a l'è unn-a speçiàia e bitêga de èrbe de Zêna, fondâ into 1650[1]. Con l'arénte convénto e a gexa di pàddri Carmelitén Descâsci, a se treuva inte l'antîgo bórgo de Bachérnia, in Castelétto[2]. A l'é in ativitæ ancón a-a giornâ d'ancheu e a l'é a bitêga ciù antiga de Zena[3].

ZE
Quésta pàgina a l'é scrîta in léngoa zenéize

A Grafîa adeuviâ a l'é quélla de l'Académia Ligùstica do Brénno

Antîga Farmacîa de Sant'Ànna
L'intrâ de l'Antîga Farmacîa de Sant'Ànna
StâtoItàlia Itàlia
Fondaçión1650 a Zêna
Creâ daCarmelitén Descâsci
Sêde prinçipâZêna
SetôReméddi
Slogan«Nos medicinam paramus, Deus dat nobis salute»
Scîto webwww.erboristeriadeifrati.it/

Stöia modìfica

O convénto o l'é stæto fondòu into 1584 da-o præve Nichiôzo Döia, tornòu da-a Spágna co-in grùppo de pàddri Carmelitén Descâsci da rifórma de Sànta Têxo d'Ávila e de Sàn Zâne da Crôxe pe fondâ 'n convénto inta Repùbrica de Zêna, a prìmma fondaçión de fêua da Spàgna, ciù ò mêno vìnt'ànni dòppo a rifórma mæxima de l'órdine[4][5].

Segóndo i papê ofiçiâli, a speçiàia a l'é stæta fondâ primma do 1650[1]. A l'é in ativitæ ancón a-a giornâ d'ancheu e a l'é a bitêga ciù antiga de Zena[3].

A l'é l'ùnica farmacîa italiann-a gestîa da fratti[1].

Pe arivâghe, se peu passâ pe-a ciassa de Sant'Anna, o bezéugna pigiâ 'n ascensô privòu inta galerîa a l'intrâ da staçión de vàlle de l'ascensô Magénta-Cròcco[6].

Galerîa d'inmàgine modìfica

Vôxe corelæ modìfica

Nòtte modìfica

  1. 1,0 1,1 1,2 (IT) Paolo Oliveri, La Farmacia di Sant'Anna dei Padri Carmelitani Scalzi in Genova, in Rivista di Storia della Farmacia, XXV, n. 1, Arvî 2008.
  2. (IT) Anastasio Roggero, Genova e gli inizi della Riforma teresiana in Italia (1584-1597), Zêna, SAGEP Edizioni, 1979.
  3. 3,0 3,1 (IT) Osservatorio Civis, Genova, guida alle botteghe storiche, Zêna, De Ferrari & Devega Editori, 2002.
  4. (IT) Antîga Speçiàia Sant'Ànna - Stöia, in sce erboristeriadeifrati.it. URL consultòu o 23 òtôbre 2023.
  5. (IT) Ezio Battaglia e Silvia Piacentini, Il Convento di Sant'Anna e la sua Antica Farmacia a Genova, Zêna, SAGEP Editori, 2020.
  6. (IT) Giampiero Orselli e Patrizia Traverso, Genova che scende e che sale, Il Canneto, 2015, p. 201, ISBN 88-96-43078-X.

Bibliografîa modìfica

  • (IT) Lauro Magnani, Chiesa di Sant'Anna Guide di Genova, 90, Zêna, SAGEP Edizioni, 1979.
  • (IT) Antonio Corvi e Ernesto Riva, La farmacia monastica e conventuale, Pacini Editore, 1996.
  • (IT) Antonio Corvi, La Medicina curativa di Le Roy, in Atti e Memorie dell'Associazione Italiana Storia Della Farmacia, XIV, n. 2, 1997, p. 137.
  • (IT) Osservatorio Civis, Genova, guida alle botteghe storiche, Zêna, De Ferrari & Devega Editori, 2002.
  • (IT) Paolo Oliveri, La Farmacia di Sant'Anna dei Padri Carmelitani Scalzi in Genova, in Rivista di Storia della Farmacia, XXV, n. 1, Arvî 2008.
  • (IT) Corinna Praga, Itinerari dal Portello, dal Vico della Croce Bianca e da via Balbi verso la Porta delle Chiappe, in Andar per creuse oltre il centro storico 2, Zêna, Italia Nostra, Erga Edizioni‎, 2016.
  • (IT) Ezio Battaglia e Silvia Piacentini, Il Convento di Sant'Anna e la sua Antica Farmacia a Genova, Zêna, SAGEP Editori, 2020.

Âtri progètti modìfica

Colegaménti estèrni modìfica