ZE
Questa pàgina a l'é scrîta in léngoa zenéize

O Vaccin anti HBV o serve pe difendise da a poscibilitæ de ammoutise de Epatite virale de tipo B. In Italia o l'è raccomandòu da o Ministero da Salüte pe tütti i operatoî profescionali da sanitæ. Inoltre da o 1991 o l'è obbligatoio pe i neonati e pe i fuenti sotta i 12 anni. Da o 1996 pe questo vaccin se dövia unna tecnica de scintesi do DNA ricombinante, sensa derivæ do sangue.

Antìgeno de superfìcce do virus de l'epatìte B

Següessa modìfica

Conseguensa d'a tecnica d'o DNA ricombinante l'è che no existe poscibilitæ accidentale de infeçion, a-o momento do vaccin, con o virus de l'epatite B. L'Organizzaçion Mondiale da Sanitæ in to 2004 a l'è intervegnüa pe garantî a següessa de questo vaccin: l'è assolutamente sensa motivo e notiçie che l'ea circolòu (soviatütto in Fransa), che sostegnivan ghe fisse ligòu o rischio de patologie demielinissanti do scistema nervoso.

Efficacia modìfica

Se conscidera che l'efficacia in to prevegnî l'infeçion a segge da l'85 a-o 95%. No va effettuòu reciammi doppo a primma vaccinaçion (che a richiedde 3 dosi; a segunda e a tersa rispettivamente a 1 e 6 meixi da a primma).

Vôxe corelæ modìfica

Âtri progètti modìfica