Benvegnùo inscia Wikipedia Ligure! modìfica

Salûi! Segiæ benvegnui inta Wikipedia Ligure, a libera enciclopedia, de badda scrîta con l'agiutto de tutti. -- Dragonòt (discussioni) 09:54, 3 Maz 2012 (UTC)

cappoleughi modìfica

Ciao, creddo d'aveilo scancellao perchè no se dixe "cappoluego" ma "cappoleugo". Purtroppo inti primmi tempi no ea manco bon de fa o "mescia" pe cangiâ o nomme de 'na paggina.

Ti sæ miga comme l'è che se fa pe cangiâ a scrita "entra/esci" con "intra/sciorti"?

Grassie!

Giromin Cangiaxo (discussioni)

"geografia" giusto, "geògrafia" sballiao... passiensa!
no, no o son ciu aministratô, o son stæto, ma me pâ che doppo quarche meise a carrega a descazze.
ciao!
Giromin Cangiaxo (discussioni)

secondo amministratore di Wikipedia Ligure modìfica

Câo Phyrexian, Mi veuggio fâ da segondo aministratô pe dâ na màn a Giromìn Cangiaxo. Mi son convinto che un giorno lontàn Wikipedia a saià unn-a ereditæ inportante pe tûtti i Zeneixi e i Liguri into mondo, e ascì pe quelli de Mùnegu. Tûtti quanti niatri gh’emmo di inpegni e poco tenpo pe fâ di cösse “extra”, ma chi l’inportante o l’è de dâ ogni tanto un contribûto picìn, perchè insémme se peu fâ tanto, ma da soli no femmo ninte! Te domando pe piâxéi de votâ pe mi a-a pàgina https://lij.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Administrators/candid%C3%A6 Graççie pe a fidùccia, Luensu1959 (discuscioin) 09:37, 4 Arv 2017 (UTC) grazie in ogni caso per il tuo sostegno! Siamo pochissimi attivi su Wikipedia Ligure, per cui ogni piccolo aiuto è sempre ben accetto! Luensu1959 (discuscioin) 17:25, 21 Arv 2017 (UTC)

Câo Phyrexian, molte grazie per la tua disponibilità ! Dovrò chiederti aiuto di sicuro perché non sono mai stato amministratore prima e alcune cose mi sono ancora oscure. Non so neanche chi e come dovrà ufficializzare la votazione di cui parlavo sopra... siamo sempre stati pochi su questa Wikipedia, e io spero di portare un po`di vigore ed energia e nuove idee. Fammi sapere cosa ti interessa in particolare del Zeneize e se lo leggi senza grandi difficoltà. Ancora grazie e a presto! 2A02:8070:BB1:BB00:B4D0:63C3:BD24:9BA6 14:24, 22 Arv 2017 (UTC)

Caro Phyrexian, passano i giorni e la nostra ufficializzazione non arriva. Vorrei avvalermi della tua carica di amministratore per poter conferire a me e a Giromìn Cangiaxo i diritti di amministratore. Per me è un mondo virtuale in cui non so rigirarmi, come vedi devo chiedere aiuto anche per "iniziare a cominciare" il lavoro. Puoi fare qualcosa per noi e farci uscire da questo "limbo" ? Grazie anticipatamente Luensu1959 (discuscioin) 13:28, 26 Arv 2017 (UTC)

Sci, lezo òua... belliscima notiçia, ma io navigo in un limbo! Spero mi inviino le direttive per iscritto, devo saper tutto per non fare sbagli grossolani. Ho continuamente l'impressione che ci sia mancanza di trasparenza, ma la mia etica mitteleuropea (nonchè ligure) mi spinge a giocare corretto e a rendere un servizio impeccabile a tutti gli utenti. Mi appoggerò a Giromìn e son contento che ora lui sarà in carica per 12 mesi perchè c'è bisogno di continuità. Apprezzo molto il tuo aiuto e spero di incontrarti presto in Liguria, dove sono di solito in agosto e a Capodanno. Ho bisogno, a un certo punto, di parlare a voce con i mezzi moderni che la tecnologia ci offre. Con Giromìn non ci sono ancora riuscito, deve ancora dirmi in che parte del mondo si trova...

neuva voxe modìfica

Câo Phyrexian, graçie pe a fidûccia! Ma mi ascí di vòtte domando ai vêgi... mi diggo "Çitæ da Bòsnia-Erçegòvina" e scrîvo con unn-a sola "t" (l'è a pronunçia ofiçiâ de l'Académia Ligùstica). Me pâ unn-a tradûçión automàtica (anche in ta voxe italiann-a), ma mi són conténto perchè a pàgina a l'è graficamente bella, donca speremmo de azonze ätre voxe comme questa chi! O zâ fæto e coreçioìn.

Miscellànnia modìfica

Belìn figêu, duve t'è finìu... Alua, quande scrivu in ta famiggia (anche a Giromìn), scrivu differente, in t'un moddu che anche i mæ figêu, chi stan a Stucarda, me capiscian megiu... però in scia Wikipedia mi scrivu cun a grafìa ofiçiâ : http://www.zeneize.net/grafia/index.htm Dætu che mi sun socciu da Compagna de Zêna, dêuviu e régole d'Académia Ligùstica : http://www.zeneize.net/lescico/vocabolai.htm Chi gh'è un bellu vucabulariu: http://www.zeneize.net/itze/main.asp Oua in ta grafìa ofiçiâ: l'è difiçile coreze tûtti i sballi, e di vòtte l'è ascì unn-a interpretación... pêui gh'è e diferençe regionali (da Spezza scin-a San-a) , per cui mi corezo solo quelli "gròssi". Mi ò scrîto ascì in noveize : https://lij.wikipedia.org/wiki/Dialetto_noveize Se in agosto ti aviæ doe oe pe mi, pe piggiase un café e discûte de Wikipedia, bén, aloa vegno zû da-a Val Borbéia e vago anche lì a Moenn-a ai bagni con mæ mogé... ˜˜˜˜ pe a tradición in ingléize ghe penso e te fasso savéi ˜˜˜˜ Luensu1959 (o tasto pe a tilde òua no me funcionn-a)