A Lidocainna a l'è un anestetico locale de tipo amidico: a vegne squæxi sempre missa in commercio in ta forma de cloridrou; a pö esse döviä segge pe inieçion che mediante applicaçion in scê mucose. Comme tütti i anestetici locali a sö açion a l'è dovüa ao blocco da conduçion di stimoli, impedindoghe de camminâ aprövô ai nervi.

Modéllo da molécola de lidocaìnn-a

L'associaçion con l'Adrenalinna modìfica

Sciccome anche a Lidocainna, comme squæxi tütti i anestetici locali, a provoca vasodilataçion, spesso a vegne associâ con l'Adrenalinna, che a diminuìsce o flüsso sanguigno, aumentando l'effetto dell'anestesia. L'Adrenalinna a va döviâ con cautela tegnindo conto da situaçion cardiovascolare di paçienti.

Effetti indexideræ modìfica

I effetti indexideræ dell' üso de questo anestetico pöen esse:

- deprescion respiratoia; confüxion; convulscioin;
- bradicardia con pericolo de arresto cardiaco;
- se pö avei anche ipersensibilitæ sciübben che, comme pe i atri anestetici de tipo amidico, a segge meno probabile che con quelli de tipo esterico.

L'üso in Odontoiatria modìfica

Questo anestetico o vegne döviou, da parecchio tempo, pe l'analgesia pe infiltraçion in Odontoiatria in te a concentraçion ao 2% con Adrenalinna 1:80.000. Existe anche de cremme e di unguenti che sfrütten a façilitæ de assorbimento da Lidocainna da parte de mucose. Questi ürtimi prodotti son döviæ, pe l'anestesia de superfiçie, segge in Odontoiatria che in te atre branche da Meixinna.

Vôxe corelæ modìfica

Âtri progètti modìfica