Wikipedia:Pòrtego da comunitæ: diferénse tra e verscioìn

Contegnûo scasòu Contegnûo azónto
Luenséin (discusción | contribûti)
Lìnia 462:
:: Se si tratta di stemmi scolpiti o disegnati, oppure in edifici progettati da persona morta da più di 70 anni non c'è problema di copyright. Chiedere comunque a Commons. --[[Utente:Fausta Samaritani|Fausta Samaritani]] ([[Discûscioîn ûtente:Fausta Samaritani|discuscioin]]) 16:25, 15 dex 2020 (CET)
:: C'è su it.wiki un concorso fotografico e si può vedere quali regole applicano in fatto di eventuale copyright. Si può anche scrivere ''Attenersi alle regole di Commons'' e mettere il link alla pagina Commons deputata. Si può anche chiedere ad un esperto di Commons di entrare in giuria, con facoltà di cancellare immagini che, a suo insindacabile giudizio, non corrispondono alle regole sul copyright. Trattandosi di stemmi è intuibile che pochi possono corrispondere all'opera di un autore (pittore/scultore) conosciuto.--[[Utente:Fausta Samaritani|Fausta Samaritani]] ([[Discûscioîn ûtente:Fausta Samaritani|discuscioin]]) 16:52, 15 dex 2020 (CET)
 
== 20 anni de Wikipedia (e 15 de Wiki Ligure) ==
 
Wikipedia a l'è 'n'enciclopedia lìbera online e 'n'òrganizaçión non-profit.
 
Fondâ da Jimmy Wales, co-a colaboraçión de Larry Sanger, o progetto o l'è comensòu o 15 de zenâ do 2001, e donca 20 anni fâ, comme complemento de l'enciclopedia scrîta da asperti Nupedia. Òua a dipende da a Wikimedia Foundation.
 
'St'enciclopedia a l'è fæta con l'agiùtto de tùtti i membri che pêuan creâ, modificâ e scassâ e vôxe, e caregâghe de inmàgine e di archivi.
 
Gh'è de verscioìn in 288 léngoe.
 
Wikipedia a gh'aiva in totâle into meize d'arvî do 2008 ciù de 10 milioìn d'articoli, e a frevâ do 2006 a l'à aciapòu a cîfra de 1.000.000 d'utenti registræ.
 
Inta Wikipedia de lengoa ligure, ch'a l'é nasciûa into 2006, e vôxe son òua 4 480. Lezæ de ciù a-a voxe "Wikipedia"! --[[Utente:Luenséin|Luenséin]] ([[Discûscioîn ûtente:Luenséin|discuscioin]]) 14:11, 15 zen 2021 (CET)