Immaggine:Wappen Deutsches Reich - Reichsadler 1889.svg

File òriginâle(file into formâto SVG, dimenscioìn nominâli 1 286 × 1 600 pixel, dimenscioìn do file: 5,96 MB)

Sto file chi o vêgne da Wikimedia Commons e o peu êse dêuviòu da âtri progètti. Chi de sótta ti ti peu védde a descriçión pigiâ da-a pàgina de descriçión do file.

Descriçión
Deutsch: Reichsadler des Preußisch-Deutschen Kaiserreiches ab 1889.
English: Imperial Eagle of the German Empire from 1889 to 1918.
Українська: Імперський Орел Німецької імперії з 1889 по 1918 рік.
Dæta Original design 1888-12-06; Vector Drawing 2008-05-17
Vivàgna Òpera pròpia, based upon original greyscale source depiction in: Seyler, Gustav A.:Die Wappen der deutschen Landesfürsten. Reprograph. Nachdr. von Siebmacher's Wappenbuch 1. Bd., 1. Abt. 2. - 5. Teil (Nürnberg 1909 - 1929)
Aotô Design: Emil Doepler d. J. Drawing created by David Liuzzo
Licénsa
(Dêuviâ tórna 'sto file chi)
Public domain
La situazione del copyright di quest'opera è teoricamente incerta poiché la data della morte dell'autore è ignota, mentre nel suo paese d'origine il copyright dura 70 anni dopo la morte dell'autore. Ciononostante, la data di creazione dell'opera è precedente a 120 anni fa ed è ragionevole assumere che il diritto d'autore sia scaduto (vedi questa discussione comunitaria). Non usare questo template quand la data di morte dell'autore è nota.

Quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti in quanto pubblicata (o registrata all'U.S. Copyright Office) prima del 1º gennaio 1929.


 Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. L'Honduras ha un termine generale di 75 anni, ma questo paese applica la regola della durata più breve.
© O detentô do drito d'aotô de sto file, David Liuzzo, o permette a chissessæ de dœuviâlo pe quæssessæ propoxito, a condission che o detentô do drito d'aotô o segge corettamente indicou. L'è consentio a redistribussion, i œuvie derivæ, l'utilizzo comerciâ e tutti i atri utilizzi.
Atribuçión:
David Liuzzo

Atre verscioin
Insignia In questa immagine è mostrata una bandiera, uno stemma, un sigillo o qualche altra insegna. L'uso di questi simboli è soggetto a restrizioni in diversi paesi. Queste restrizioni sono indipendenti dallo status del copyright.

Questo tag non indica lo status del copyright o la fonte del file. Il tag di copyright e la fonte devono quindi essere indicati. Vedi Commons:Licenze per ulteriori informazioni.

Didascalie

Azonzi 'na spiegassion de 'na riga de quello che questo file o raprezenta
Coat of arms of the German Empire (1889–1918)

Elementi raprezentæ inte sto file

raffigura italian

creatore italian

Valô a brettio ma sensa un elemento Wikidata

Cronologîa do file

Sciàcca in sce 'n grùppo dæta/ôa pe védde comm'o l'êa o file into moménto indicòu.

Dæta/ÔaMiniatûaDimenscioìnUténteComénti
prezénte18:22, 27 agó 2011Miniatûa da versción de 18:22, 27 agó 20111 286 × 1 600 (5,96 MB)David Liuzzo{{Information| |Description= {{de|Reichsadler des Preußisch-Deutschen Kaiserreiches ab 1889.}} {{en|Imperial Eagle of the German Empire from 1889 to 1918.}} |Source= {{Own}}, based upon original greyscale source depiction in: Seyler, Gustav A.:Die Wappen

A pàgina chi de sótta a contêgne di ligàmmi a sto file chi:

Utilìzzo globâle do file

Metadata