Immaggine:The mid 15th-century Catalan centered on Jerusalem.jpg

File òriginâle(700 × 700 pixel, dimensción do file: 190 KB, tîpo MIME: image/jpeg)

Sto file chi o vêgne da Wikimedia Commons e o peu êse dêuviòu da âtri progètti. Chi de sótta ti ti peu védde a descriçión pigiâ da-a pàgina de descriçión do file.

Detàggi

Descriçión
English: Catalan-Estense World Map (Mappamundi). A mid–15th-century Catalan map below centered on Jerusalem, includes reasonably accurate information on the African coast and interior as far south as knowledge of the period reached. Southward of that, the cartographer did his best to harmonize scanty fact and plausible geographical theory. UPPER: BRITISH LIBRARY (MAPS.C.27.F.14); LOWER: BIBLIOTECA ESTENSE / SCALA / ART RESOURCE
Dæta mid–15th-century (1450-1460) Catalan-Estense World Map
Vivàgna http://www.saudiaramcoworld.com/issue/200504/the.leek-green.sea.htm
Aotô SconosciutoUnknown author

Licénsa

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. L'Honduras ha un termine generale di 75 anni, ma questo paese applica la regola della durata più breve.

Cronologîa do file

Sciàcca in sce 'n grùppo dæta/ôa pe védde comm'o l'êa o file into moménto indicòu.

Dæta/ÔaMiniatûaDimenscioìnUténteComénti
prezénte08:41, 1 dex 2013Miniatûa da versción de 08:41, 1 dex 2013700 × 700 (190 KB)SridharbsbuUser created page with UploadWizard

A pàgina chi de sótta a contêgne di ligàmmi a sto file chi: